VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe tartu.indochina.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Maa Radha, 16095913, asukohaga Küütri 6, Tartu linn, Tartu maakond.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul kui kasutatakse kättetoimetamise teenust. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kauba kättesaamine
Kauba kättesaamiseks on ostjal võimalus tulla müügikohta järgi aadressile Küütri 6, Tartu linn, 51007
Tagastamise võimalikkus
Hetkel ei paku me tagastamist toiduainetele, kuna need on tarbimiseks mõeldud ja võivad terviseohu tõttu olla tagastamisele piiratud. Kui toode ei vasta teie ootustele või on defektne, võtke meiega ühendust ja me püüame leida sobiva lahenduse.
Defektsete toodete asendamine
Kui olete saanud defektse või rikkis toote, võtke meiega ühendust hiljemalt 24 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist. Pakume välja võimalused defektse toote asendamiseks vastavalt meie võimalustele.
Tagastamise protsess
Kui teil on tekkinud küsimusi või muresid seoses tellitud toodetega, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil tartu@indochina.ee või telefoni teel numbril +372 5667 0798. Meie klienditeeninduse meeskond on valmis teid abistama.
Erandid
Erandkorras võime kaaluda tagastamist või asendamist avatud või rikutud pakendiga toodete puhul. Sellistel juhtudel võtke meiega ühendust ja arutame võimalusi.
Kehtivus
Need tagastustingimused kehtivad kõigi veebipoest ostetud toodetele.
Palume teil enne tellimuse esitamist hoolikalt tutvuda meie tagastustingimustega. Kui teil tekib küsimusi või muresid, ärge kartke meiega ühendust võtta. Oleme siin, et teid aidata ja tagada teie täielik rahulolu.
Pretensiooni esitamise õigus
Klientide rahulolu on meie jaoks esmatähtis ning me püüame tagada, et meie tooted ja teenused vastaksid kõrgeimatele standarditele. Kui teil on tekkinud probleeme või olete toote või teenusega rahulolematu, palume teil esitada pretensioon vastavalt järgmistele juhistele:
- Kontaktige meid: Kui teil on mingeid muresid või probleeme meie toodete või teenustega, võtke palun meiega ühendust võimalikult kiiresti. Saate meiega ühendust võtta e-posti teel aadressil tartu@indochina.ee või telefoni teel numbril +372 5667 0798.
- Kirjeldage probleemi: Palun kirjeldage üksikasjalikult oma probleemi või muret. Mida rohkem teavet saame, seda paremini saame teid aidata ja probleemi lahendada.
- Esitage tõendeid: Kui võimalik, esitage meile tõendid või fotosid, mis näitavad probleemi või defekti. See aitab meil kiiremini ja täpsemalt reageerida.
- Lahenduse leidmine: Pärast teie pretensiooni saamist teeme kõik endast oleneva, et leida lahendus ja tagada teie rahulolu. See võib hõlmata toote asendamist, tagastamist või muud kokkuleppelist lahendust.
- Tagasiside: Pärast probleemi lahendamist või pretensiooni menetlemist palume teil anda meile tagasisidet meie teenuse kohta. Teie tagasiside aitab meil paremini mõista klientide vajadusi ja parandada meie teenuseid tulevikus.
Palume teil pretensiooni esitada võimalikult kiiresti pärast probleemi avastamist, et saaksime teid kiiresti aidata ja probleemi lahendada. Oleme siin, et tagada teie täielik rahulolu ning teha kõik endast olenev, et lahendada tekkinud probleemid kiiresti ja professionaalselt.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood võib saata ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tartu@indochina.ee või helistada telefonil: +372 5667 0798
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.